Szeretet

" Öregedjünk meg együtt ,a sors bármit is rendel ,

Így állunk elébe mi , ketten egy Szerelemmel. "

Szövegminták

Esküvői szövegminták

A hosszú és boldogan együtt töltött szerelmes évek után merész elhatározásra jutottunk, örvendő rokonaink és barátaink kíséretében oltár elé állunk, amely eseményre Téged és kedves családodat szeretettel várunk. Meghívunk hát benneteket, hogy 2011. . . . . -én élőszóban hallhassátok tőlünk azokat a bizonyos Igeneket.

Örömmel tudatjuk, hogy egymásban örök társra leltünk, ezért életünket összekötve 2011. . . . . . -án/én összeházasodunk.
Szeretettel várunk Titeket . . . -n, xy órakor kezdődő esküvőnkre, majd az azt követő vacsorára.

Nemsokára eljön a Nagy Nap, mikor mindazok előtt, akik fontosak életünkben örök hűséget fogadunk egymásnak.
Így hát szeretettel meghívunk családoddal együtt . . . . -án . . . órakor . . . Templomban tartandó esküvőnkre, majd az azt követő ünnepi vacsorára, hogy velünk ünnepeljétek ezt a kezdetektől fogva várt eseményt.

Örömmel értesítünk benneteket, hogy 2011. . . -án . . . órakor a . . . Templomban oltár elé állunk. Szeretnénk, ha velünk lennétek ezen a szép napon, hogy szem- és fültanúi legyetek e világraszóló eseménynek.
Jó magyar szokásnak megfelelően a szertartás után fergeteges mulatozásba kezdünk, melyen szintén számítunk rátok.

Úgy döntöttünk, még szebbé varázsoljuk egymás életét, s e nemes napon, 2011. . . . -án oltár elé állunk.
Szeretnénk, ha Ön és kedves családja velünk osztozna a nap örömeiben, izgalamiban, és megtisztelne minket jelenlétével X órakor a . . . Templomban tartandó esküvőnkön és az azt követő vacsorán.

Vadházasságunk megszelídítése érdekében,
úgy döntöttünk, hogy
. . . . -én örök hűséget esküszünk egymásnak.
Isten áldását a . . . Templomban . . . kor kérjük.
Reméljük, osztozol örömünkben,
és megtisztelsz minket jelenléteddel.

Miután meggyőződtünk arról, hogy nekünk együtt a legjobb, a sikeres folytatás érdekében 2011. . . . -án oltár elé állunk.
Reméljük velünk osztozol e nap izgalmaiban, és megtisztelsz minket jelenléteddel a ceremónián, majd az azt követő dínomdánomon.

Még néhány nap és hamarosan örök hűséget esküszünk egymásnak. E számunkra oly fontos esemény boldog pillanatait szeretnénk megosztani rokonainkkal és barátainkkal, ezért sok szeretettel várjuk Önt és kedves családját ekkor és ekkor itt és itt tartandó esküvőnkre és az azt követő ünnepi vacsorára.

Vendégvárás:. . . .
Táviratcím:. . . . .

Elérkezett végre a napja, hogy összekössük életünket.

Ezért szeretettel meghívunk 2011. szeptember ..-án, .... órakor a ..... Polgármesteri Hivatal Házasságkötő termében és ....-kor a Református templomban tartandó esküvőnkre, majd az azt követő ünnepi vacsorára a Boszorkánykonyha Étterembe.

Örömmel adjuk hírül, hogy 2011. május ....-én .....órakor örök hűséget esküszünk egymásnak a ....... Görög Katolikus Templomban
Kedves rokonainkat és barátainkat szeretettel várjuk a szertartásra és az azt követő ünnepi vacsorára (Hotel........)

Közhírré tesszük, hogy az úr 2011. évének augusztus .... napján az illetékes hivatal áldásos közreműködését kérve véget vetünk vadházasságunknak. Reményeink szerint kedves rokonaink, lelkes barátaink és a magunk legnagyobb örömére.
Boldoggá tenne minket, hogyha családod kíséretében velünk együtt örülnél és ünnepelnél ezen a páratlan napon. Hogy mikor és hol?
.. órakor a ..................... Polgármesteri Hivatal Házasságkötő Termében, és az azt követő mulatságon.

Kedves Családunk és Barátaink!
Örömmel értesítünk, hogy összetartozásunk és közös jövőnk jegyében, egy várhatóan meleg nyári délutánon, 2011. augusztus ..-én összeházasodunk.
Örülnénk, ha ezen a napon együtt élnénk át a ceremónia megható és az ünnepi vacsora szórakoztató pillanatait.

Amit eddig csak suttogtak, most valóság lesz,
2011. ....-án összeházasodunk.
Szeretettel várjuk Önt és kedves családját a
piliscsabai Evangélikus templomba.

Örömmel értesítjük Önöket, hogy gyermekeink
Zs és K
házasságot kötnek.
Ezúton szeretnénk meghívni Önt és kedves családját
2011 .........-én ...órakor
a ......... Katolikus Templomban tartandó
egyházi szertartásra,
és az azt követő álló fogadásra, melyet a
………….. étteremben tartunk.
Mindenkit szeretettel várunk.

....... és ...... együtt hajózik tovább az élet tengerén... Szeretettel meghívják Önt és becses családját 2011. május..-én .. órára a budapesti nemzetközi hajóállomásra (Bem rakpart), ahonnan a násznéppel és az anyakönyvvezetővel együtt eloldják a Dunau nevű hajó köteleit!

Örömmel tudatjuk, hogy megtaláltuk az igazit. Kedves rokonaink és barátaink társaságában szeretnénk megünnepelni a Nagy Napot, amelyen összekötjük életünket. Ezért szeretettel meghívunk családoddal együtt 2011. augusztus ..-én tartandó esküvőnkre és az azt követő vacsorára.

Úgy döntöttünk, hogy még szebbé varázsoljuk egymás életét, s e nemes napon, 2011. ..... -án házasságot kötünk. Szeretnénk, ha Ön és kedves családja osztozna velünk a nap örömeiben, izgalmaiban és megtisztelne jelenlétével ........ órakor a székesfehérvári Polgármesteri Hivatal Házasságkötő Termében majd ......... órakor a Bazilikában tartandó esküvőnkön (és az azt követő vacsorán.)

Még néhány nap... és 2011. július ..-én örök hűséget esküszünk egymásnak. E számunkra oly fontos esemény boldog pillanatait szeretnénk megosztani rokonainkkal és barátainkkal, ezért sok szeretettel várjuk Önt és kedves családját .. órakor a ........... Polgármesteri Hivatal házasságkötő termében és .. órakor a ...... Kápolnában tartandó esküvőnkre, valamint az azt követő ünnepi vacsorára a....... étterembe.

Eleget téve az előzetes várakozásoknak, hódolva a családi
hagyományoknak és egymás iránt érzett szenvedélyünknek,
2011. augusztus ..-án ..... órakor
összeházasodunk.
Reméljük, osztozol örömünkben és megtisztelsz minket jelenléteddel a
ceremónián
és az azt követő ünnepi vacsorán a........

A nagy közönségsikerre való tekintettel örök életre meg kívánjuk hosszabbítani sokat próbált kapcsolatunkat, így a még sikeresebb folytatás érdekében 2011. Augusztus ..-án egymásnak az anyakönyvvezető, a pap és a násznép előtt örök hűséget fogadunk.
Boldoggá tenne minket, ha családod kíséretében velünk együtt izgulnál, örülnél és ünnepelnél ezen a páratlan napon!
Hogy mikor és hol? A férj családja és baráti köre, Halásztelken a Hermina utca 24-ben kezdi a nap fontos részét 14:30-tól, míg a menyasszony gardedámja az Anna utca 3-ban, ugyanebben az időben várja a népes kérősereget. Innen 16-órára a Malonyay kastélyba vonulunk, igent mondani, ezt követően a Református Templomba, majd a halásztelki Hermina Étterem vár minket, ahol lesz étel, ital és zene reggelig.

Kedves Családunk, Barátaink: Násznép!
Örömmel adjuk hírül, hogy elhatároztuk magunkat, Összeházasodunk!
Együtt fedeztük fel gyermekként a Szerelmet, késöbb az Igaz szerelmet is Egymásban találtuk meg, így már Tudjuk, nekünk Együtt a legjobb.
Boldogan kötjük össze Örökre életünk, kedves Rokonaink, lelkes Barátaink és a Magunk legnagyobb örömére.
Szeretnénk, ha velünk együtt Izgulnál, Örülnél és Ünnepelnél ezen a páratlan napon!
Nagy szeretettel várunk 2011. szeptember ..-én 17.00 órakor Siófokon,
a Hotel Yacht Clubban tartandó Esküvönkre és az azt követö Lagziba.

Kedves vendégeink, ha szívünk szerint tesztek, nem kapunk tőletek sem tányért, sem mixert!
S ha azt kérditek tőlünk örömet mi szerezne, mi borítékban kérnénk egynéhány bankjegyet!
Háztartásunk teljes, nem is vágyunk másra, közös életünk kezdetén, egy kis támogatásra!

Ezen cédula mindenkori birtoklója szívéjjel értesíttetik, hogy egyrészről Anett, mint gyűrűs menyasszony, másrészről Zoltán, mint boldog vőlegény 2011. szeptember havának ... napján a déli harangozás után négy órával (16 óra) Nagykáta-Egreskátán fellelhető Szent Imre Herceg Rendezvényházban megtartják frigyüket és a házasság szent kötelékét választják. Ezen iromány olvasója ezennel feljogosíttatik a fenkölt ceremónián való részvételre, amely célból kéretik ünnepi gúnyát felöltve, s szívét, lelkét díszbe öltöztetve, a fent nevezett helyen és időben tiszteletét tenni, majd a mulatságon részt venni.

Elérkezett végre a napja, hogy összekössük életünket.
Ezért szeretettel meghívunk 2011. szeptember ..-án, 16 órakor a pápai Polgármesteri Hivatal Házasságkötő termében és 16:30-kor a Református templomban tartandó esküvőnkre, majd az azt követő ünnepi vacsorára a Boszorkánykonyha Étterembe.

Vannak pillanatok, amikor azt szeretnénk, hogy bárcsak az egész világ osztozna örömünkben. Mi ennél szűkebb körre gondoltunk...
Sok szeretettel várjuk Önt és kedves családját a 2011. július 18-án, délután 5 órakor a lövétei Népházban tartandó vacsorára, ahol kérjük, ünnepelje meg velünk és szüleinkkel az egybekelésünket.

Kedves Családunk és Barátaink!
Szeretettel meghívunk, hogy velünk örüljetek, mikor 2011. május 9-én 17 órakor a Velencei-hegységben található Hotel Lovasberényben végleg összekötjük életünket.
Közös életünk első óráit töltsétek velünk a Szálloda éttermében, egy vacsorával egybekötött mulatságon.

Sokáig gondolkoztunk rajta, hogy mi legyen a meghívó szövege. Pedig olyan egyszerű. Összeházasodunk!
Szeretettel meghívunk 2011. augusztus ..-én, 18 órakor tartandó a Szegedi Polgármesteri Hivatal Házasságkötő Termében tartandó esküvőnkre, és az azt követő, Halácsi Majorban megerndezésre kerülő lakodalmunkra.

Kedves Barát és Rokon!
Eljött a nap, amit annyira vártunk,
Kéz a kézben az oltárig meg sem állunk.
Elmondjuk egymásnak, amit eddig is tudtunk,
ezzel megpecsételjük további sorsunk.
A nagy izgalomra együnk-igyunk egyet,
sok szeretettel várunk Benneteket
2011. június ..-án .. órakor
a .......... Panzióban tartandó esküvőnkre.
A ceremóniát követő fergeteges mulatozáson is számítunk részvételetekre!
"Kérünk Titeket, hogy ne vegyétek zokon!
De hogy ne halmozódjon öt edénykészlet, ennek elkerülése végett
amit ajándékba szánnátok, inkább borítékban kezünkbe adjátok!
Ígérjük, hogy nem vész majd kárba, előbb utóbb befektetjük egy kisbabába.

Egybe kellünk?
18 órakor esküvő
Eztán pedig a Csárdába menetelünk
Ott eszegetünk, vedelgetünk
és a táncparkettre penderülünk!

Igen, a hír igaz, Mi
K és T
Maradék eszünket is elveszítve úgy döntöttünk,
hogy az elkövetkező 100 évre örök hűséget esküszünk egymásnak.
Ezúton hívunk és várunk a boldogító igen szem és fültanújának,
2011. december ..-én 15 órakor a ......Evangélikus Templomba és az azt követő ünnepi vacsorára, melyet a Holsten Kisvendéglőben tartunk.

K és A

Miután meggyõzõdtünk arról, hogy nekünk együtt a legjobb,
elhatároztuk, hogy összeházasodunk.
Reméljük, hogy velünk osztozik e nagy nap izgalmaiban és
megtisztel bennünket jelenlétével
2011. július ..-én 18 órakor
a Mezõkövesdi Polgármesteri Hivatal
házasságkötõ termében,
és az azt követõ vacsorán.

Zs és B

Örömmel tudatjuk, hogy megszületett döntésünk,
miszerint szerelmünket és együttélésünket
házassággal pecsételjük meg.
Szeretettel meghívunk benneteket, hogy vegyetek részt ezeken
az ünnepélyes pillanatokon, amelynek helyszíne
a ...................... lesz.
2011. június ..-én 18 órakor.
Ezt követõen a .... Csárdában vacsora vár bennünket,
ahol zeneszó mellett szeretnénk minden szerettünkkel